Помощник
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
Aрмяне, Кто такие армяне? |
S.S |
07.04.2006, 18:31
Сообщение
#21
|
Знаток Группа: Пользователи Сообщений: 198 Регистрация: 11.11.2005 Пользователь №: 661 |
Ermeniler kimdirler? Ermenilerin menşeyi barede en qedim fikirler Strabon ve Herodota mexsusdur. Yaşadıqları dövrler arasında texminen dörd esrlik zaman kesiyi olmasına baxmayaraq, onların her ikisi ermenilerin ecdadlarının Yunanıstanın şimal erazilerinden köçüb gelenlerin olduqlarını iddia edirler. E.e. 450-ci illerde yaşamış Herodotun sözlerine inansaq, ermeniler Şerqi Anadoluya friqiyalılarla qerb istiqametinden gelmişler. Lakin cenub-şerqi Mesopotomiya torpaqlarından da köçmüş xalqlar burada üstünlük teşkil edirdi. Herodotun fikrince, ermenilerle friqiyalılar etnik qohumluq teşkil edirler. Tesadüfi deyil ki, bu gün de ermeni ve friqiya dillerinin oxşar olması barede ferziyyeler mövcuddur. Lakin bu faktın doğru olduğunu söylemek çetindir. Çünki friqiya dilinden dövrümüze çox az melumat gelib çatmışdır. Yunan tarixçisi ve coğrafiyaçısı Strabon da (e.e. 63 - b.e. 21) ermenilerin qerb erazilerden geldiklerini söyleyir ve hetta çox maraqlı bir faktla çıxış edir. Onun sözlerine göre, Yunanıstanın şimalında yerleşen Fessaliya eyaletinde Armenus adlı bir şexs yaşayırdı ve o, Aralıq denizinin şerq sahillerine quldurluq meqsedile seyahet etmiş Yasonun gemisinde iştirak etmişdi. Şerqi Anadoluya kimi gelib çıxan bu denizçilerden bir qismi yerli tebii şeraiti beyenib, burada yaşamağa qerar verirler. Armenus ise meskunlaşdıqları bu yeni erazileri öz adına adlandırır. Strabon Herodotun ermenilerle friqiyalıların etnik terkıbce oxşar olduqları fikrini tesdiqleyerek, elave edir ki, friqiyalılar frakiyalılardan töreyibler ve Kiçik Asiyaya e.e. 12-13-cü esrlerde Troya müharibesinden sonra Frakiyadan - indiki Bolqarıstan erazisinden köçübler. Bir neçe esr önce yaşamış ingilis alimi Bertin ise ermenilerin yehudilerle eyni köke malik olduqlarını söyleyirdi. Lakin ermeniler bu variantı qebul etmirler ve hetta, bunu eşitdikde bir az qıcıqlanmış kimi olurlar. Maraqlısı budur ki, hemişe öz tarixleri barede möhteşem keşfler eden, memleketlerinin en qedim sivilizasiya ocağı olduğunu iddia eden düşmenlerimiz öz ecdadlarını Nuh peyğemberin oğlu Yasefin nevesi olan efsanevi Haykla elaqelendirirler. Lakin ermenilerin bu iddasını inkar edecek bir fakt bu fikrin doğruluğuna kölge salır, sayıqlamadan başqa bir şey olmadığıni sübut edir. Bele ki, Incilin giriş hissesinin 10-cu feslinde Nuh peyğemberin neslinden olan şexslerin adıyla yanaşı, onların hansı xalqlara başlanğıc verdikleri barede melumat verilir ve burada ne ermeni, ne de urartu adına rast gelinmir. Tarix dersliklerimizde Azerbaycan erazisinde mövcüd olmuş en qedim dovletler sırasında Urartunun da adı çekilir. Lakin buna ermeniler de iddia edirler ve hetta, Urartunun ermeni dövleti, Urartu adının Araratın deyişilmiş forması olduğunu söyleyirler. Urartu dövleti e.e. 1000-ci ilden 500-cu illere kimi Van gölü vadisinde mövcud olmuşdu. Merkezi Van şeheri idi. Urartu, hökmdar 1-ci Arqiştinin hakimiyyeti illerinde öz erazisini genişledir ve e.e. 782-ci ilde Araz çayını keçerek şimal erazilere yiyelenir. İrevan (Erebuni) şeherinin esası mehz bu vaxt qoyulur. Lakin Urartunun ermeni dövleti olmadığını e.e. 400-cü illerde yaşamış yunan yazıçısı ve filosofu Ksenofontun Iran şahı Kuruş barede yazdığı yarı-efsanevi tercümeyi-halındakı bir faktla sübut etmek olar. Mehz burada Kuruşun Ermenistan yaylasına yürüş ederek burada yaşayan armenler (ermenler. S.S.) ve urartular arasında barışıq salmasından söhbet açılır. Bele ki, bu vaxt armenlerle urartular arasında ciddi münaşiqe yaranmışdı ve hetta, mesele o hedde çatmışdı ki, düzenliklerde yaşayan armenler urartulara düzenliklerden, dağlarda yaşayan urartularsa armenlere dağlardan istifade etmeye icaze vermirdiler. Iran şahı Kuruş her iki xalq arasında barışıq yaratmaq meqsedile Ermenistan yaylasına gelmiş ve onların birge yaşamalarına, ermenilerin dağlardan, urartuların düzenliklerden istifade etmelerine razılıq almışdı. Ermeniler kimdirler, menşe etibarı ile hansı xalqa gedib çıxırlar kimi suallara deqiq cavab tapmaq müşkül meseledi. Kiçik Asiya yarımadasında e.e. 1600-cü ilden 1200-ci ile kimi mövcud olmuş Hett imperiyasının şerq vilayetlerinden biri Hayas adlanırdı. Bu qerbi Ermenistan yaylasında, Ferat çayının yuxarı axınına yaxın yerde idi. Hayasdan cenubda Vanın qerbinde hettlerin yaşadığı Şupriya vilayeti vardı ki, e.e. 7-ci esrde Urartu menbelerinde bu yerler Arme ve ya Arminin adlanırdı (mehz bu fakt ermenilerin urartulardan ayrı olmasını bir daha sübut edir - S.S.). Urartunun dağılmasından sonra Hayasda yaşayan müxtelif qebileler birleşerek federasiyaya benzer xırda dövlet yaradırlar ve adını Hayastan qoyurlar. Gürcü menbelerinde bu yerler Sokxmi, ehalisi somekxiler adlanırdı (Ola biler ki, Gürcüstanla qonşuluqda bu adda qebile yaşayırdı). İran menbelerinde ise bu eraziye "Ermenistan" adı verilmişdi. Belelikle, Urartunun süqutundan sonra Şerqi Anadoluda bir neçe adda kiçik qebile birleşmeleri yaranır ki, onların adları sonralar sinonim kimi işlenmeye başlayır. Mehz bu gün ermeniler ozlerini "hay", gürcüler "somekxi", iranlılarsa (daha sonra bütün dünya bu variantdan istifade edir) "ermeni" adlandırır. Deyilenler eramızdan evvelki dövrlerde Ermenistan yaylasının ehalisinin yekcins olmadığıni sübut edir. Mence, eslinde Ermenistan ve ya tarixi menbelerde olduğu kimi Arme (Arminin) sadece coğrafi ad – Şerqi Anadoludakı böyük yaylanın adı idi. Bu yayla Tavr dağları ile cenub-qerbi Qafqaz dağları arasında yerleşir ki, Van gölü vadisi de bura daxildir. Çox güman ki, iranlilar "ermeni"den mehz bu yaylada yaşayan çox saylı qebileleri bir adda ümumileşdirmek üçün istifade edirdiler. Fikrimi esaslandırmaq üçün ereblerin işğalından sonra bütün Cenubi Qafqaz da daxil olmaqla bu erazilerin ereb menbelerinde "Ermeniyye" adlandırılmasını göstere bilerem. Ermenilerin xristianlığı qebul etmesinden sonra Yaxın Şerqde xristian dinine etiqad edenleri ermeni kimi qebul elemeye başlamışdılar. Meselen, V.L.Veliçkonun "Qafqaz" kitabından getirilmiş sitata diqqet yetirek. 18-ci esrde ermenilerin, esaesen, ticaretle meşğul olduğunu ve Azerbaycan erazisinde mövcud olmuş xanlıqların beylerine sözsüz, kelamsız xidmet etdiyini deyen müellif sonradan elave edir: "Birce 3-4-cü esrlerde xristian dinini qebul ederek, sehven ermeni adlandırılmağa başlayan dağlı ve türk qebilelerden töreme Qarabağ ermenileri istisnalıq teşkil edirdi. Onlar arasıra yerli xanlara qarşı çıxır, xanlarsa onlarla hesablaşmalı olurdular". Yaxın Şerqin xristianlaşmış ehalisi o zaman Bizansa Sasani imperiyasıyla mübarizede serf edirdi. Ona göre de, Ermenistan yaylasının ehalisi bir adda ümumileşdirilmişdi. Maraqlıdır ki, ereb xilafeti dövründe xilafetin işğal etdiyi erazilere seyahet eden El-Istexri, El-Müqeddesi, El-Heüqal kimi seyahetçiler bu erazileri ümumi adla “Ermeniyye” adlandırsalar da, ehalini ermeni adlandırmaqdan daha çox "xristianlılar" deye teqdim edirdiler. Strabonun "Coğrafiya" kitabında yazdığına göre, e.e 95-55ci illerde hökmranlıq etmiş ermeni şahı Tiqran 12 yunan şeherinin ehalisini bütünlükle ve böyük miqdarda yehudini zorla paytaxt Tiqranakerte köçürür. Başqa bir müellif Appian ise öz kitabında mehz 300 min yunanın köçürülmeye meruz qaldığını deyir. Plutarxın yazdığına göre ise köçürülenler arasında hetta erebler de vardı. 1897-ci ilde ermeni jurnalı "Murç"da çap olunmuş "Qaraçılardan olan ermeniler" adlı meqaleden getirilmiş sitata nezer salaq: "50 il önce İrevan, Şamaxı, Gence, Tiflis ve başqa bölgelerde mövcudluğu barede tarixi faktlar olan qaraçılar öz adlarından vaz keçdiler ve soyadlarını xatire kimi saxlayaraq ermeni elementlerini menimseyib, ermenilerle assimilyasiya olundular". Bütün bu deyilenlerden bele bir netice çıxarmaq olar ki, ermenilerin özlerini terifledikleri kimi heç de böyük tarixe malik xalqları olmayıb. Çünki bugünkü, vaxtile Türkiyeden ve başqa erazilerden köçürdulerek Qerbi Azerbaycanda yerleşdirilen ermeniler özlerine hay, vetenlerine Hayastan deyirler. Hayastansa Van gölünden şimal qerbde qebilelerin birleşmesinden emele gelmiş kiçik bir dövlet idi. Meqalede getirilmiş faktlardan göründüyü kimi, sonda onu söyleye bilerem ki, bu gün ermeni deyende konkret bir köke, menşeye malik xalqa işare ede bilmirik. Ermeni Ermenistan yaylasında yaşayan insanlara verilmiş ümumi ad idi ve tarixi faktlar gösterir ki, "ermeni" deyende bura hem Anadolunun qedim sakinleri hettler, urartular, haylar, kürdler, köçürülmeye meruz qalmış yehudiler, yunanlar, ermenileşmiş qaraçılar, albanlar ve Yaxın Şerqin xristian dinine etiqad eden müxtelif xalqları daxildirler. Semed Seferov -------------------- КОГДА-ТО ОДИН ФИЛОСОФ НА ВОСТОКЕ ВЫШЕЛ НА УЛИЦУ, И ЗАКРИЧАЛ: KISHI AXTARIRAM!
|
Терпеливый |
03.03.2007, 01:04
Сообщение
#22
|
Профи Группа: Пользователи Сообщений: 1,375 Регистрация: 11.04.2005 Из: Азербайджан, Карабах,Лачин Пользователь №: 42 |
Так называемый Шамиль Басаев играет на чувствах.
1.Главное- Армяне это отломок под название ХАЙ от цыганской ветви в Индии. армяне не кавказкий народ, и не ближневосточный народ. армян гнали все. 1.Сами цыгане,2.из Балкан,3.Римляне,4.Греки,5.Турки и Курды,6.Казаки,7.Все народы Кавказа и.т.д и всё за их зверства и подлость.Главное,что армян гнала церковь!!! Приняли их мы,азербайджанцы -тюрки,лезгины,талыши,аварцы,удины,курды и.т.д-азербайджанцы! Ну вот тогда нас и погнали ,при этом жестоко истребляя пришлые "гости" армяне.Почти 2 000 000 азербайджанцев за 200 лет истребили армяне. Теперь про поведение Шамиля.Это либо кто-то из наших юзеров, который не очень в ладах с самим с собой Либо армянин (распространённая версия ) Шамиль откройте личико,не стесняйтесь. -------------------- Я знаю многое:) Но не скажу!
Совесть, если она есть, то объединяет! Мы сделаем всё,чтобы вернуть наши земли! «Единственный урок, который можно извлечь из истории, состоит в том, что люди не извлекают из истории никаких уроков». Бернард Шоу! |
Текстовая версия | Сейчас: 12.12.2011, 04:18 |